Atgal
718

„718“ modeliai buvo sukurti sportui. Tai rodsteriai, su automobilio centre įrengtu varikliu, sujungiantys legendinio „Porsche 718“ sportinę dvasią su ateities sportiniu automobiliu ir perkeliantys jį į šiandienos pasaulio kelius.

911

Nesenstantis dizainas, šiuolaikinė interpretacija. Neabejotinas „911“ siluetas pasižymi ikoninėmis linijomis. Jis beveik nepasikeitė nuo 1963 m. ir suformavo visų „Porsche“ modelių DNR.

Taycan

Siela turi daugybę aspektų. Ji kintanti, nuolat judanti – ir atsiskleidžia įvairiausiais būdais. Kaip šypsena, kuri išreiškia visišką džiaugsmą. Arba kaip laisvės troškimas, laikant naujojo „Taycan“ vairą.

Panamera

Ar gali vizija būti logiška? Negi jai leidžiama tokiai būti? Greičiausiai ne. Mes tikime, jog kuo vizionieriškesnė pradžia, tuo labiau jaudinanti pabaiga. Dėl to verta kovoti. Toks ir yra „Panamera“ atvejis.

Macan

Išgyvenimus suvokiame visais pojūčiais. Žinoma, tai apima ir jausmą, kurį jaučiame vairuodami savo sportinį automobilį. Naujos kartos varikliai žavi sportiniam automobiliui būdinga galia bei garsu.

Cayenne

„Cayenne“ ir „Cayenne Coupé“: abu gali pasigirti įspūdinga išvaizda ir įspūdingu našumu bei penkių vietų sėdynėmis. Nesvarbu, ar norite leistis į nuotykius kartu su draugais, ar įsimylėti ikoniškas modelio linijas, tai yra tik asmeninio skonio reikalas.

Daugiau
718

„718“ modeliai buvo sukurti sportui. Tai rodsteriai, su automobilio centre įrengtu varikliu, sujungiantys legendinio „Porsche 718“ sportinę dvasią su ateities sportiniu automobiliu ir perkeliantys jį į šiandienos pasaulio kelius.

911

Nesenstantis dizainas, šiuolaikinė interpretacija. Neabejotinas „911“ siluetas pasižymi ikoninėmis linijomis. Jis beveik nepasikeitė nuo 1963 m. ir suformavo visų „Porsche“ modelių DNR.

Taycan

Siela turi daugybę aspektų. Ji kintanti, nuolat judanti – ir atsiskleidžia įvairiausiais būdais. Kaip šypsena, kuri išreiškia visišką džiaugsmą. Arba kaip laisvės troškimas, laikant naujojo „Taycan“ vairą.

Panamera

Ar gali vizija būti logiška? Negi jai leidžiama tokiai būti? Greičiausiai ne. Mes tikime, jog kuo vizionieriškesnė pradžia, tuo labiau jaudinanti pabaiga. Dėl to verta kovoti. Toks ir yra „Panamera“ atvejis.

Macan

Išgyvenimus suvokiame visais pojūčiais. Žinoma, tai apima ir jausmą, kurį jaučiame vairuodami savo sportinį automobilį. Naujos kartos varikliai žavi sportiniam automobiliui būdinga galia bei garsu.

Cayenne

„Cayenne“ ir „Cayenne Coupé“: abu gali pasigirti įspūdinga išvaizda ir įspūdingu našumu bei penkių vietų sėdynėmis. Nesvarbu, ar norite leistis į nuotykius kartu su draugais, ar įsimylėti ikoniškas modelio linijas, tai yra tik asmeninio skonio reikalas.

Panamera

Nuo €112,636.00€1,042 Kas mėnesį

  • 353 AG

    Galia

  • 5.3 Sek.

    Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h

  • 272 km/h

    Didžiausias greitis

WLTP*
  • 10,5 – 9,6

    l/100 km

  • 239 – 219

    g/km

Panamera 4

Nuo €116,636.00€1,079 Kas mėnesį

  • 353 AG

    Galia

  • 5 Sek.

    Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h

  • 270 km/h

    Didžiausias greitis

WLTP*
  • 11,2 – 10,1

    l/100 km

  • 253 – 230

    g/km

Panamera 4 E-Hybrid

Nuo €126,990.00€1,174 Kas mėnesį

  • 470 AG

    Galia

  • 4.1 Sek.

    Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h

  • 280 km/h

    Didžiausias greitis

WLTP*
  • 1,4 - 1,0 l

    l/100 km

  • 32 - 22

    g/km

Panamera 4 E-Hybrid Executive

Nuo €138,190.00€1,278 Kas mėnesį

  • 470 AG

    Galia

  • 4.2 Sek.

    Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h

  • 280 km/h

    Didžiausias greitis

WLTP*
  • 2.6 - 2.1

    l/100 km

  • 27,8 - 25,9

    g/km

Panamera 4S E-Hybrid

Nuo €142,290.00€1,316 Kas mėnesį

  • 544 AG

    Galia

  • 3.7 Sek.

    Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h

  • 290 km/h

    Didžiausias greitis

WLTP*
  • 1,4 - 1,1

    l/100 km

  • 33 - 24

    g/km

Panamera Turbo E-Hybrid

Nuo €197,911.00€1,830 Kas mėnesį

  • 680 AG

    Galia

  • 3.2 Sek.

    Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h

  • 315 km/h

    Didžiausias greitis

WLTP*
  • 1,7 - 1,2

    l/100 km

  • 38 - 26

    g/km

Naujoji Panamera. Rinkitės drąsiai.

„Panamera“ skirta tiems, kuriems laisvę padiktuoja jų instinktai. Tiems, kuriuos atskleidžia jų keliavimo būdas, o ne galutinis tikslas. Tiems, kurie sprendžia patys, o ne remiasi kitų primesta nuomone. Šį sportinį automobilį sukūrėme būtent jiems.

Dizainas.

Ar sportinis sedanas turi būti panašus į sedaną? Panamera dar kartą į šį klausimą atsako vienareikšmiškai „Ne“.

Panamera.

„Panamera“ – kontūrai ir proporcijos būdingi tik „Porsche“. Atletiška, aptaki, su aiškiais kontūrais ir galingomis proporcijomis. Ilga ratų bazė, trumpesnė iškyša priekyje ir ilgesnė iškyša gale – dovanoja vizualinį dinamiškumą, o ypatingas šoninio profilio dizainas tik išryškina „Porsche“ linijas ir suteikia lengvumo pojūtį.

Panamera Turbo E-Hybrid 4,0 l V8 bi-turbo variklis..

Panamera Turbo E-Hybrid debiutuoja su atnaujintu keturių litrų V8 turbo varikliu, kurio galia siekia iki 382 kW (519 AG), o kartu su naujos kartos elektros varikliu pasiekia net 500 kW (680 AG) jėgainės galią. Šie V8 varikliai pasižymi išskirtine galia, dideliu sukimo momentu, sklandžiu veikimu ir sportiniams automobiliams būdingu išmetimo garsu.

HD matricos LED priekiniai žibintai.

Net 64 000 pikselių valdomi HD matricų LED priekiniai žibintai su naujoviška pikselių LED technologija reaguoja į kiekvieną vairavimo situaciją, o šviesos paskirstymą pritaiko individualiai kiekvienu atveju.

 

Pavyzdžiui, neakinančios tolimosios šviesos, tikslios važiavimo juostos papildomas apšvietimas, transporto priemonės pločio žemėlapis kelio darbų zonose ar siaurose vietose, prieš rūką optimizuotos artimosios ir lietaus šviesos – užtikrins dar didesnį saugumą ir aukštą komforto lygį.

Adaptyvus galinis aptakas.

Automatinis galinis aptakas, integruotas į kėbulą yra „Porsche Active Aerodynamics“ sistemos dalis. Jis optimizuoja aerodinamiką ir sumažina galinės ašies keliamąją galią važiuojant dideliu greičiu. Naujosios  „Panamera Turbo E-Hybrid“ aptakas yra keturių krypčių, o išsiskleidęs pasidalija į dvi dalis, taip žymiai padidindamas savo plotį ir suteikdamas dar daugiau jėgos.

Prietaisų skydelis.

Orientuotas į „Porsche“ vairuotoją ir dar geriau perteikiantis „Porsche Driver Experience“: skaitmenizuotame 12,6 colių lenktame valdymo ekrane informacija pateikiama raiškiai ir priklausomai nuo įrangos bei pasirinkto formato. Galima rinktis įvairius rodymo formatus: tipiniai apvalūs prietaisai, žemėlapio dalis centriniame apvaliame prietaise, visos srities navigacijos žemėlapis, sumažintas vaizdas ar naktinio matymo asistento perduodamas vaizdas konsolės centre.

Modelių variantai

Sekantys žingsniai?

Sekite savo svajones ir tapkite vieno iš „Porsche“ inžinerinių šedevrų savininku. Galite žaisti ir sukurti savo modelį naudodami Konfigūratoriaus įrankį, užsisakyti konsultaciją ir pasikalbėti su vienu iš mūsų specialistų ir (arba) išbandyti lizingo skaičiuoklę, kad pamatytumėte apytikslę mėnesinę įmoką už bet kurį šiuo metu siūlomą modelį.

Registracija

Cookies.

This website uses cookies. By continuing to use this website, you agree to the storage and use of cookies in your device.