Atgal
718

„718“ modeliai buvo sukurti sportui. Tai rodsteriai, su automobilio centre įrengtu varikliu, sujungiantys legendinio „Porsche 718“ sportinę dvasią su ateities sportiniu automobiliu ir perkeliantys jį į šiandienos pasaulio kelius.

911

Nesenstantis dizainas, šiuolaikinė interpretacija. Neabejotinas „911“ siluetas pasižymi ikoninėmis linijomis. Jis beveik nepasikeitė nuo 1963 m. ir suformavo visų „Porsche“ modelių DNR.

Taycan

Siela turi daugybę aspektų. Ji kintanti, nuolat judanti – ir atsiskleidžia įvairiausiais būdais. Kaip šypsena, kuri išreiškia visišką džiaugsmą. Arba kaip laisvės troškimas, laikant naujojo „Taycan“ vairą.

Panamera

Ar gali vizija būti logiška? Negi jai leidžiama tokiai būti? Greičiausiai ne. Mes tikime, jog kuo vizionieriškesnė pradžia, tuo labiau jaudinanti pabaiga. Dėl to verta kovoti. Toks ir yra „Panamera“ atvejis.

Macan

Išgyvenimus suvokiame visais pojūčiais. Žinoma, tai apima ir jausmą, kurį jaučiame vairuodami savo sportinį automobilį. Naujos kartos varikliai žavi sportiniam automobiliui būdinga galia bei garsu.

Cayenne

„Cayenne“ ir „Cayenne Coupé“: abu gali pasigirti įspūdinga išvaizda ir įspūdingu našumu bei penkių vietų sėdynėmis. Nesvarbu, ar norite leistis į nuotykius kartu su draugais, ar įsimylėti ikoniškas modelio linijas, tai yra tik asmeninio skonio reikalas.

Daugiau
718

„718“ modeliai buvo sukurti sportui. Tai rodsteriai, su automobilio centre įrengtu varikliu, sujungiantys legendinio „Porsche 718“ sportinę dvasią su ateities sportiniu automobiliu ir perkeliantys jį į šiandienos pasaulio kelius.

911

Nesenstantis dizainas, šiuolaikinė interpretacija. Neabejotinas „911“ siluetas pasižymi ikoninėmis linijomis. Jis beveik nepasikeitė nuo 1963 m. ir suformavo visų „Porsche“ modelių DNR.

Taycan

Siela turi daugybę aspektų. Ji kintanti, nuolat judanti – ir atsiskleidžia įvairiausiais būdais. Kaip šypsena, kuri išreiškia visišką džiaugsmą. Arba kaip laisvės troškimas, laikant naujojo „Taycan“ vairą.

Panamera

Ar gali vizija būti logiška? Negi jai leidžiama tokiai būti? Greičiausiai ne. Mes tikime, jog kuo vizionieriškesnė pradžia, tuo labiau jaudinanti pabaiga. Dėl to verta kovoti. Toks ir yra „Panamera“ atvejis.

Macan

Išgyvenimus suvokiame visais pojūčiais. Žinoma, tai apima ir jausmą, kurį jaučiame vairuodami savo sportinį automobilį. Naujos kartos varikliai žavi sportiniam automobiliui būdinga galia bei garsu.

Cayenne

„Cayenne“ ir „Cayenne Coupé“: abu gali pasigirti įspūdinga išvaizda ir įspūdingu našumu bei penkių vietų sėdynėmis. Nesvarbu, ar norite leistis į nuotykius kartu su draugais, ar įsimylėti ikoniškas modelio linijas, tai yra tik asmeninio skonio reikalas.

Cayenne Coupé

Nuo €101,100.00€935 Kas mėnesį

  • 353 AG

    Galia

  • 5.7 Sek.

    Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h

  • 248 km/h

    Didžiausias greitis

WLTP*
  • 12,1 - 10,9

    l/100 km

  • 274 - 246

    g/km

Cayenne E-Hybrid Coupé

Nuo €112,900.00€1,044 Kas mėnesį

  • 462 AG

    Galia

  • 5.1 Sek.

    Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h

  • 253 km/h

    Didžiausias greitis

WLTP*
  • 2.6 - 2.5

    l/100 km

  • 85 - 73

    g/km

Cayenne S Coupé

Nuo €120,490.00€1,114 Kas mėnesį

  • 474 AG

    Galia

  • 4.7 Sek.

    Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h

  • 273 km/h

    Didžiausias greitis

WLTP*
  • 13,4 – 12,5 l/100 km

    l/100 km

  • 304 – 284 g/km

    g/km

Cayenne S E-Hybrid Coupe

Nuo €124,300.00€1,150 Kas mėnesį

  • 519 AG

    Galia

  • 4.7 Sek.

    Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h

  • 263 km/h

    Didžiausias greitis

WLTP*
  • 1,4 l/100 km

    l/100 km

  • 39 - 31 g/km

    g/km

Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe

Nuo €185,990.00€1,720 Kas mėnesį

  • 739 AG

    Galia

  • 3.7 Sek.

    Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h

  • 295 km/h

    Didžiausias greitis

WLTP*
  • 1,7 l/100 km

    l/100 km

  • 46 - 40 g/km

    g/km

Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe GT

Nuo €215,490.00€1,993 Kas mėnesį

  • 739 AG

    Galia

  • 3.6 Sek.

    Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h

  • 305 km/h

    Didžiausias greitis

WLTP*
  • 1.9 - 1.8

    l/100 km

  • 43 - 40

    g/km

Naujasis „Cayenne“

Daugiau nei prieš 20 metų klausėme savęs, ar sportinis automobilis gali būti daugiau nei individualumo išraiška. Atsakymas yra – tai „Cayenne“. Automobilis, kuris nenustoja tobulėti, suteikdamas naujas ir išskirtines vairavimo patirtis.

Šiandien – mieste, ryt – lenktynių trasoje: su naujuoju „Cayenne“ kelionės įgauna dar didesnį malonumą.

Koncepcija.

„Cayenne“ ir „Cayenne Coupé“: abu automobiliai gali pasigirti pritrenkiančia išvaizda ir įspūdingomis galimybėmis bei įvairiapusiu praktiškumu. Nesvarbu ar jums kartu su draugais labiau patinka leistis į planuojamą kelionę, ar įsimylėti neprilygstamas „Coupé“ linijas. Tai yra labiau asmeninis pasirinkimas. Nepaisant to, abu modeliai dalinasi viena savybe – kaip tikimasi iš kiekvieno „Porsche“ – autentišku sportinio automobilio DNR.

Modelio tipai.

  • „Cayenne“

  • „E-Hybrid“

  • „S“

Kartu link drąsiausių gyvenimo nuotykių

Našumas keliuose ir bekelėje

Be komforto ir sportiškumo kelyje, patobulintos važiuoklės sistemos užtikrina našumą net ir sunkiai pravažiuojamose vietovėse.

„Matrix Design Led“ žibintai

Funkcionalumo užtikrinimui – standartiškai komplektuojami „Matrix Design Led“ priekiniai žibintai, turintys daugiau nei 64 000 pikselių.

„Porsche Driver Experience“

Pirmą kartą Cayenne modeliuose: naujai sukurta nauja „Porsche Driver Experience“ valdymo ir ekrano koncepcija.

Informacinė sistema

Dar labiau išplėstos skaitmeninės galimybės. Naujieji „Cayenne“ debiutuoja su „Apple CarPlay“ ar „Android Auto“, taip pat integruotomis programomis, tokiomis kaip „Spotify“ ir „Apple Music“. Žiūrėti vaizdo įrašus ar sekti naujienas kelionės metu taip pat bus galima ir keleivio pusėje esančiame ekrane.

Pagalbos sistemos

Visi „Cayenne“ modeliai aprūpinti pagalbos sistemomis, kurios ne tik dar labiau padidina vairavimo komfortą, bet ir užtikrina saugumą.

E-Hybrid

„Turbo S E-Hybrid“ modeliai.

„Cayenne E-Hybrid“ modeliuose įrengats naujos kartos akumuliatorius, kuris dar labiau padidina nuvažiuojamą kelią vienu įkrovimu. Be to, naujas 174 AG elektrinis variklis užtikrina puikų vairavimą e-mode režimu.

Elektrinis variklis

„Cayenne E-Hybrid“ aukštas sistemos našumas iki 346 kW (470 AG) pasiekiamas su 3,0 litrų V6 turbo ir naujuoju 130 kW (176 AG) elektra varomu varikliu. Ženkliai padidinta jo galia leidžia, viena vertus, pajausti puikias vairavimo savybes e-režimu ir, kita vertus, geriau palaikyti vidaus degimo variklį, pavyzdžiui, įsibėgėjant. Elektros variklis maitinamas nauja traukos baterija, kurios galia siekia 25,9 kW/val.

E-mode

„Cayenne E-Hybrid“ modeliuose įrengti naujos kartos akumuliatoriai, skirti padidinti nuvažiuojamą atstumą vienu įkrovimu. Be to, naujas 130 kW galios elektrinis variklis užtikrina puikų vairavimą e-mode režimu.

„E-Performance“.

Lenktynių trasoje išvystytos hibridinės technologijos, įspūdingas kuro taupumas bei erdvė visai šeimai.

4,0 l biturbo V8 variklis.

„Cayenne S“ varomas naujai sukurto galingo 4,0 litrų V8 biturbo variklio, išvystančio 349 KW (474 AG) galią ir 600 Nm maksimalų sukimosi momentą. V8 varikliai pasižymi išskirtine galia, dideliu pasipriešinimo momentu bei žema vibracija.

Važiuoklės sistemos

Porsche aktyvioji valdymo pakaba

Elektrinė slopinimo valdymo sistema yra standartiškai komplektuojama visuose „Cayenne“ modeliuose. Ji aktyviai ir nuolat kontroliuoja amortizatoriaus jėgą pagal kelio sąlygas ir važiavimo režimą. Sumažindama pašalinius judesius, užtikrina malonių ir komfortiškų kelionių patirtį. Galimi keturi nustatymai: „Normal“, „Sport“, „Sport Plus“ ir „Off-road“.

Prisitaikanti pneumatinė pakaba

Vairavimo patirtį papildo patobulinta prisitaikanti pneumatinė pakaba su dviejų kamerų ir dviejų vožtuvų technologija. Dėl minkštos pakabos charakteristikos, stabilizuojama transporto priemonė ir supaprastinamas valdymas tiek kelyje, tiek bekelėje. Kartu prisitaikanti pneumatinė pakaba pagerina vairavimo tikslumą ir našumą bei sumažina kėbulo judesius dinamiškose vairavimo situacijose.

Važiuoklė

Nesvarbu, ar sėdite prie vairo, ar keleivio vietoje – „Cayenne“ modeliai puikiai balansuoja tarp sportiškumo ir maksimalaus komforto. Kaip ir prisitaikanti pneumatinė pakaba „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC), skirta aktyviam posvyrio stabilizavimui ir galinės ašies valdymui.

Stabdžiai

Cayenne modeliuose sumontuota stabdžių sistema su šešių stūmoklių aliuminio monobloko fiksuotomis apkabomis priekyje ir keturių stūmoklių aliuminio monobloko fiksuotomis apkabomis gale. Vientisa uždara konstrukcija užtikrina aukštą matmenų stabilumą. Slėgio taškas yra tikslus, o stabdymo kelias įspūdingai trumpas.

Modelių variantai

Sekantys žingsniai?

Sekite savo svajones ir tapkite vieno iš „Porsche“ inžinerinių šedevrų savininku. Galite žaisti ir sukurti savo modelį naudodami Konfigūratoriaus įrankį, užsisakyti konsultaciją ir pasikalbėti su vienu iš mūsų specialistų ir (arba) išbandyti lizingo skaičiuoklę, kad pamatytumėte apytikslę mėnesinę įmoką už bet kurį šiuo metu siūlomą modelį.

Registracija

Cookies.

This website uses cookies. By continuing to use this website, you agree to the storage and use of cookies in your device.