„718“ modeliai buvo sukurti sportui. Tai rodsteriai, su automobilio centre įrengtu varikliu, sujungiantys legendinio „Porsche 718“ sportinę dvasią su ateities sportiniu automobiliu ir perkeliantys jį į šiandienos pasaulio kelius.
„718“ modeliai buvo sukurti sportui. Tai rodsteriai, su automobilio centre įrengtu varikliu, sujungiantys legendinio „Porsche 718“ sportinę dvasią su ateities sportiniu automobiliu ir perkeliantys jį į šiandienos pasaulio kelius.
Nesenstantis dizainas, šiuolaikinė interpretacija. Neabejotinas „911“ siluetas pasižymi ikoninėmis linijomis. Jis beveik nepasikeitė nuo 1963 m. ir suformavo visų „Porsche“ modelių DNR.
Siela turi daugybę aspektų. Ji kintanti, nuolat judanti – ir atsiskleidžia įvairiausiais būdais. Kaip šypsena, kuri išreiškia visišką džiaugsmą. Arba kaip laisvės troškimas, laikant naujojo „Taycan“ vairą.
Ar gali vizija būti logiška? Negi jai leidžiama tokiai būti? Greičiausiai ne. Mes tikime, jog kuo vizionieriškesnė pradžia, tuo labiau jaudinanti pabaiga. Dėl to verta kovoti. Toks ir yra „Panamera“ atvejis.
Išgyvenimus suvokiame visais pojūčiais. Žinoma, tai apima ir jausmą, kurį jaučiame vairuodami savo sportinį automobilį. Naujos kartos varikliai žavi sportiniam automobiliui būdinga galia bei garsu.
„Cayenne“ ir „Cayenne Coupé“: abu gali pasigirti įspūdinga išvaizda ir įspūdingu našumu bei penkių vietų sėdynėmis. Nesvarbu, ar norite leistis į nuotykius kartu su draugais, ar įsimylėti ikoniškas modelio linijas, tai yra tik asmeninio skonio reikalas.
Tikri atletai supranta, jog aukščiausio lygio važiavimui neužtenka vien sėkmės ir tobulų sąlygų. Tam, kad tapti greitesniu ir stipresniu, reikia negailestingų treniruočių. Abejoti viskuo, ypač savimi. Mokytis iš kiekvienos klaidos, nes didžiausias iššūkis yra vis dar neįveiktas. Su tokiu požiūriu, Porsche vis išplečia to, kas įmanoma, ribas. Patirkite ir išbandykite naująjį 911 GT3 RS – lenktynių trasoje ištobulintas važiavimo našumas.
Naujasis 911 GT3 RS, dėka išaugusios prispaudimo prie kelio jėgos ir atnaujintų aerodinaminių savybių, nustato ir kuria naujus važiavimo galios standartus. Naudojantis visa automobilio informacija, įskaitant įšilginį ir šoninį pagreitį, akseleratoriaus ir stabžių pedalo poziciją bei trinties parametrus, netgi galinio oro aptako bei priekinio difuzoriaus pozicijos, dėka Porsche Aktyvios Aerodinamikos sistemos (PAA) su DRS, yra automatiškai pritaikomos esamai vairavimo situacijai.
Kai tik užsidega žalia šviesa, naujasis 911 GT3 RS lenktynių trasoje leidžia sukurti neįtikėtiną pasirodymą. Dėka 465 Nm sukimo momento ir 386 kW (525 Ag), jūs esate tiesiog iššaunamas iki 100 km/h vos per 3.2 sekundes. Pasiekus maksimalų 296 km/h greitį, nėra laiko net įkvėpti. Sportinė, lengvo svorio, nerūdijančio plieno išmetimo sistema iki pat 9000 apsukų užtikrina nefiltruotą garso pojūtį.
Naujasis 911 GT3 RS leidžia Jums įveikti posūkius maksimaliai greitai. Sportinės automobilio padangos, 275/35 R20 priekyje ir 335/30 R21 gale, naujieji platesni ratlankiai suteikia daugiau dinamikos bei greičio įveikti posūkius.
Šlapias asfaltas, aštrūs posūkiai, asmeninis vairavimo stilius: egzistuoja daug faktorių, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį optimaliai pritaikant automobilį Jums. Automobilio vairas su trimis papildomais vairavimo režimų jungtukais dabar suteikia dar daugiau galimybių reguliuoti tokias važiuoklės sistemas, kaip PASM, PSM ir PTV Plus, leidžiančias prisitaikyti prie vairavimo sąlygų. Taip papildomai gali būti išjungta arba keliais lygiais sureguliuota Sukibimo kontrolės sistema “Traction Control (TC)”.
Tinkamas nusiteikimas lemia pergalę arba pralaimėjimą. Dėka keturių režimų pasirinkimo mygtukų, automobilių sporto įkvėptas vairas suteikia dar daugiau sistemos veikimo pasirinkimo galimybių: nuo DRIVE MODE ir Porsche Aktyvios pakabos valdymo sistemos (PASM) iki Porsche Sukimo Momento nukreipimo sistemos Plius (PTV Plus) bei Sukibimo kontrolės (TC). Dar labiau sustiprinamas įtraukiantis ryšys tarp vairuotojo ir automobilio.