„718“ modeliai buvo sukurti sportui. Tai rodsteriai, su automobilio centre įrengtu varikliu, sujungiantys legendinio „Porsche 718“ sportinę dvasią su ateities sportiniu automobiliu ir perkeliantys jį į šiandienos pasaulio kelius.
„718“ modeliai buvo sukurti sportui. Tai rodsteriai, su automobilio centre įrengtu varikliu, sujungiantys legendinio „Porsche 718“ sportinę dvasią su ateities sportiniu automobiliu ir perkeliantys jį į šiandienos pasaulio kelius.
Nesenstantis dizainas, šiuolaikinė interpretacija. Neabejotinas „911“ siluetas pasižymi ikoninėmis linijomis. Jis beveik nepasikeitė nuo 1963 m. ir suformavo visų „Porsche“ modelių DNR.
Siela turi daugybę aspektų. Ji kintanti, nuolat judanti – ir atsiskleidžia įvairiausiais būdais. Kaip šypsena, kuri išreiškia visišką džiaugsmą. Arba kaip laisvės troškimas, laikant naujojo „Taycan“ vairą.
Ar gali vizija būti logiška? Negi jai leidžiama tokiai būti? Greičiausiai ne. Mes tikime, jog kuo vizionieriškesnė pradžia, tuo labiau jaudinanti pabaiga. Dėl to verta kovoti. Toks ir yra „Panamera“ atvejis.
Išgyvenimus suvokiame visais pojūčiais. Žinoma, tai apima ir jausmą, kurį jaučiame vairuodami savo sportinį automobilį. Naujos kartos varikliai žavi sportiniam automobiliui būdinga galia bei garsu.
„Cayenne“ ir „Cayenne Coupé“: abu gali pasigirti įspūdinga išvaizda ir įspūdingu našumu bei penkių vietų sėdynėmis. Nesvarbu, ar norite leistis į nuotykius kartu su draugais, ar įsimylėti ikoniškas modelio linijas, tai yra tik asmeninio skonio reikalas.
Dakaro ralis niekada nebuvo žaidimas smėlio dėžėje. Nuo pat pradžių tai buvo vienas didžiausių nuotykių pasaulyje ir sudėtingas ištvermės išbandymas. Su pačiais kiečiausiais vairuotojais, pačiomis sudėtingiausiomis transporto priemonėmis ir legendiniu 1984 m. nugalėtoju – automobiliu 911 Carrera 3.2 4×4 Paris-Dakar (953).
Naujasis limituoto leidimo Porsche 911 Dakar yra vertas įpėdinis. Su ,,Rallye Design‘‘ dizaino paketu jis atiduoda duoklę originalui ir atgaivina istoriją.
Visame pasaulyje šio modelio pus pagaminta tik 2 500 vienetų.
Ralyje svarbiausia yra našumas, patikima technologija ir ištvermė. Tik tada turite realią galimybę pirmieji pasiekti finišo liniją. Naujasis 911 Dakar yra sportinis automobilis, kuris tiek pat tinka važiuoti bekele, tiek ir važiuoti keliu, bei puikiai atrodyti mieste.
Ant asfalto, žvyro ar smėlio: standesni 911 GT3 tvirtinimo elementai padidina 911 Dakaro važiavimo dinamiką, ypač važiuojant bekele. Kartu su galinės ašies vairo mechanizmu ir PDCC aktyviuoju posvyrio stabilizatoriumi sukuriamas optimaliai sureguliuotas važiuoklės paketas, kuris saugiai ir patogiai įveikia net sudėtingiausius ralio ruožus. 911 Dakar išvysto 353 kW (480 AG) galią, kurią visiems keturiems ratams perduoda 8 laipsnių pavarų dėžė. Porsche Doppelkupplung (PDK)
911 Dakar yra vienintelis 911, turintis sportinę pakabą, dėl kurios jis yra 50 mm aukštesnis už standartinį 911. Jei važiuojant žvyrkeliais po nerūdijančio plieno apsauginiu skydu vis tiek pritrūksta vietos, specialiai sukurta 911 Dakar pakėlimo sistema gali pakelti automobilį priekyje ir gale dar 30 mm – tiek stovint, tiek važiuojant iki 150 km/h (93 mylių per valandą) greičiu.
Į 911 Dakar ,,Sport Chrono” paketą įeina dar du specifiniai našumo nustatymai: Rallye režimas, skirtas žvyrkeliams, purvinoms trasoms ir šlapiai žolei, ir Off-Road režimas, skirtas įveikti smėlio kopas ir akmenuotus ruožus. Taip pat veikia ,,Rallye Launch Control” funkcija, užtikrinanti puikų ralio etapo startą ant purios žemės.
,,Rallye Sport Package” užtikrina geresnę apsaugą važiuojant bekele ir trasose. Jame yra du šešių taškų saugos diržai ir juodais milteliniais dažais dengtas plieninis apsauginis aptakas, prisuktas prie kėbulo už priekinių sėdynių. Į paketą taip pat įeina keleivio pusėje sumontuotas lengvai pasiekiamas gesintuvas.
Iki 40 kg sveriantys Tequipment priedai, kuriuos galima įsigyti 911, pavyzdžiui, kanistrai, gelbėjimo lentos ir kitas bagažas, gali būti patikimai pritvirtinti tvirtame aliuminio stogo krepšyje, padengtame matinės juodos spalvos milteline danga. Jei etapas tęsiasi iki nakties, kelią per dykumą nušviečia integruoti pagalbiniai LED žibintai.
Kiekviename etape nepakeičiami: dažytas 10 litrų degalų kanistras ir 12 litrų plastikinis geriamojo vandens kanistras su ,,PORSCHE” logotipu. Abi talpyklos tvirtinamos prie stogo krepšelio specialiais, lengvai atidaromais kanistrų laikikliais, kad pildant degalus nereikėtų gaišti laiko.
Sulankstoma stogo palapinė dviems žmonėms montuojama ant automobilio stogo gabenimo sistemos ir ją galima pastatyti vos keliais paprastais veiksmais – tai geriausios sąlygos pasiekti aukščiausią podiumo poziciją. Kelionės metu palapinė, čiužinys ir kopėčios sudedami į kietą dėklą.