Atgal
718

„718“ modeliai buvo sukurti sportui. Tai rodsteriai, su automobilio centre įrengtu varikliu, sujungiantys legendinio „Porsche 718“ sportinę dvasią su ateities sportiniu automobiliu ir perkeliantys jį į šiandienos pasaulio kelius.

911

Nesenstantis dizainas, šiuolaikinė interpretacija. Neabejotinas „911“ siluetas pasižymi ikoninėmis linijomis. Jis beveik nepasikeitė nuo 1963 m. ir suformavo visų „Porsche“ modelių DNR.

Taycan

Siela turi daugybę aspektų. Ji kintanti, nuolat judanti – ir atsiskleidžia įvairiausiais būdais. Kaip šypsena, kuri išreiškia visišką džiaugsmą. Arba kaip laisvės troškimas, laikant naujojo „Taycan“ vairą.

Panamera

Ar gali vizija būti logiška? Negi jai leidžiama tokiai būti? Greičiausiai ne. Mes tikime, jog kuo vizionieriškesnė pradžia, tuo labiau jaudinanti pabaiga. Dėl to verta kovoti. Toks ir yra „Panamera“ atvejis.

Macan

Išgyvenimus suvokiame visais pojūčiais. Žinoma, tai apima ir jausmą, kurį jaučiame vairuodami savo sportinį automobilį. Naujos kartos varikliai žavi sportiniam automobiliui būdinga galia bei garsu.

Cayenne

„Cayenne“ ir „Cayenne Coupé“: abu gali pasigirti įspūdinga išvaizda ir įspūdingu našumu bei penkių vietų sėdynėmis. Nesvarbu, ar norite leistis į nuotykius kartu su draugais, ar įsimylėti ikoniškas modelio linijas, tai yra tik asmeninio skonio reikalas.

Daugiau
718

„718“ modeliai buvo sukurti sportui. Tai rodsteriai, su automobilio centre įrengtu varikliu, sujungiantys legendinio „Porsche 718“ sportinę dvasią su ateities sportiniu automobiliu ir perkeliantys jį į šiandienos pasaulio kelius.

911

Nesenstantis dizainas, šiuolaikinė interpretacija. Neabejotinas „911“ siluetas pasižymi ikoninėmis linijomis. Jis beveik nepasikeitė nuo 1963 m. ir suformavo visų „Porsche“ modelių DNR.

Taycan

Siela turi daugybę aspektų. Ji kintanti, nuolat judanti – ir atsiskleidžia įvairiausiais būdais. Kaip šypsena, kuri išreiškia visišką džiaugsmą. Arba kaip laisvės troškimas, laikant naujojo „Taycan“ vairą.

Panamera

Ar gali vizija būti logiška? Negi jai leidžiama tokiai būti? Greičiausiai ne. Mes tikime, jog kuo vizionieriškesnė pradžia, tuo labiau jaudinanti pabaiga. Dėl to verta kovoti. Toks ir yra „Panamera“ atvejis.

Macan

Išgyvenimus suvokiame visais pojūčiais. Žinoma, tai apima ir jausmą, kurį jaučiame vairuodami savo sportinį automobilį. Naujos kartos varikliai žavi sportiniam automobiliui būdinga galia bei garsu.

Cayenne

„Cayenne“ ir „Cayenne Coupé“: abu gali pasigirti įspūdinga išvaizda ir įspūdingu našumu bei penkių vietų sėdynėmis. Nesvarbu, ar norite leistis į nuotykius kartu su draugais, ar įsimylėti ikoniškas modelio linijas, tai yra tik asmeninio skonio reikalas.

Dauguma „Porsche“ automobilių sukūrė istoriją, tuo tarpu „Mission X“ kuria ateitį. Įspūdinga lengvo hiperautomobilio interpretacija su Le Mans stiliaus durelėmis ir didelio našumo elektrine pavara yra naujoviška ateities vizija. Kaip ir legendiniai praeities sportiniai automobiliai – „959“, „Carrera GT“ ir „918 Spyder“ – „Mission X“ nustato naujus futuristinių transporto priemonių koncepcijų kūrimo standartus ir iš naujo interpretuoja unikalius „Porsche“ elementus. „Mission X“ – tai vizija į greičiausią transporto priemonę garsiojoje Niurburgringo Nordschleife kilpoje, kuri pagrįsta 1:1 galios ir svorio santykiu, didelio našumo elektrine pavara ir ypatingomis prispaudžiamosios jėgos vertėmis.

„Mission X“ akcentai

Lengvas stiklinis kupolas su egzoskeletu.

„Mission X“ savo išoriniu dizainu panašus į orlaivio kabiną: lengvas stiklinis kupolas su anglies egzoskeletu. Išskirtinis elementas – „Daytona“ priekinis stiklas, naująjame modelyje suteikiantis ne tik daugiau papildomo matomumo staigiuose posūkiuose, tačiau ir dar stipresnį erdvės pojūtį.

 

Lengva konstrukcija.

Aukščiausios klasės dizainas, įkvėptas architektūrinių atraminių konstrukcijų. „Mission X“ kūrinyje nėra nė vieno nereikalingo gramo svorio.

 

Inovatyvūs sprendimai.

Įkvėpti istorinių lenktyninių automobilių, „Mission X“ įmontuota vertikali keturių taškų priekinių žibintų forma, dar labiau išryškinanti automobilio dizainą.

 

Ateities vairavimo patirtis.

„Mission X“ interjeras iki smulkiausių detalių sutelktas į vairuotoją – nuo ​​individualiai pritaikytų sėdynių apvalkalų iki į vairuotoją orientuoto lenkto ekrano bei spalvų koncepcijos.

Nuo lengvos konstrukcijos ir ,,Le Mans'' stiliaus durų iki integruotų, prisitaikančių sparnų.

Anglies pluošto ir dažų harmonija

Rocket Metallic: tai „Mission X“ korpuso spalva, kurios rudas atspalvis, priklausomai nuo žiūrėjimo kampo, tampa tamsesnis. Taip pat anglies paviršiai nulakuoti Rocket Metallic (šilko blizgesio) spalva. Tai užtikrina vientisą perėjimą iš išorės į vidų, pabrėžiant futuristinį ir sportišką dizainą.

 

Vertikalus keturių taškų šviesos „parašas“

Nušviečia ateitį: vertikalūs keturių taškų pagrindiniai žibintai yra tiesiogiai sujungti su lengva automobilio konstrukcija. Permatoma šviesos juosta pritvirtinta prie galinės bronzos ir aukso spalvos atraminės konstrukcijos, o ne integruota į kėbulą.

 

Ateities įkrovimas

Be priekinių žibintų, įkrovimo metu žybčioja ir atraminės konstrukcijos apšvietimas, kartu su „Porsche Mission X“ gale esančia „E“ raide. Salone vienas su kitu sinchroniškai šviečia baltos spalvos LED šviesos juostos, integruotos į sėdynių korpusus. Kaip ir mygtukai „Start/Stop“. Naujos aukštos įtampos baterijos dėka „Mission X“ įkraunama taip, kaip jokia kita elektroninė transporto priemonė.

 

,,Le Mans” stiliaus durys.

Priekyje į viršų atsidarančios Le Mans stiliaus durys tvirtinamos prie A statramsčio ir stogo, leidžia patogiai patekti į transporto priemonę. Ši durų koncepcija taip pat buvo naudojama ikoniškame „Porsce 917“.

 

Prisitaikantis sparnas.

Prisitaikantis, išplečiamas sparnas šalia galinių žibintų atramos konstrukcijos, užtikrina optimalią prispaudimo jėgą. Kartu su suderinta apačia ir tiksliu oro srautu „Mission X“ sukuria itin didelę prispaudimo jėgą, gerokai viršijančią „911 GT3 RS“ modelio lygį.

Tobula sėdynė.

Pritaikyta vairuotojui: CFRP sėdynių apvalkalai su individualiais apmušalais, šešių taškų saugos diržas ir integruota LED šviesos juosta. Kalahari Grey spalvos vairuotojo sėdynė skiriasi nuo keleivio sėdynės, esančios kontrastingos Andaluz Brown spalvos. Asimetriškas dizainas sąmoningai pabrėžia vairuotojo svarbą.

 

Atlikimas pagal išmatavimus

„Mission X“ sėdynių odinės pagalvėlės yra individualiai pritaikytos vairuotojui. Jei pageidaujama, važiuojant su šalmu galima nuimti viršuje esančią plokštę. Kaip ir pagal poreikį reguliuoti pedalus.

 

Į vairuotoją orientuoti ekranai

Atsižvelgiant į vairuotoją sukurti centrinis ir lenktas ekranai bei skaitmeniniai šoniniai veidrodėliai. Be to, visi pagrindiniai valdikliai yra vairuotojo ašyje. Kaip ir integruotas „Track Mode“, kuriame aiškiai rodomi visi pagrindiniai našumo duomenys.

 

Optimali koordinacija

Keturi papildomi režimų jungikliai ant vairo su odinėmis rankenomis, įkvėpti ankstesnių sportinių automobilių, leidžia vairuotojui pritaikyti važiuoklės valdymo sistemas. Dėl nuoseklaus lengvo dizaino „Mission X“ turi vizualiai pastebimą vairo kolonėlę, kuri leidžia matyti techninius komponentus.

 

Bendros emocijos

Viskas, ko reikia, universalaus valdiklio mygtuko paspaudimu: šešios kameros atgaivina trasos patirtį, kurią matyti gali visi. Trys išorinės ir trys vidinės kameros fiksuoja trasą, vairuotoją ir keleivį. Automatiškai sukuriamą vaizdo įrašą galima tiesiogiai bendrinti socialinėje medijoje.

 

„Porsche Design“ chronometras

Nepaisant to, kad „Mission X“ pagrindinis dėmesys skiriamas vairuotojui, kelevis taip pat turi kuo mėgautis. Jo pusėje į prietaisų skydelį integruota bajonetinė sistema, prie kurios galima pritvirtinti „Porsche Design“ laikrodžio modulį. Chronometras sujungia skaitmeninę kelionės ir transporto priemonės informaciją su analoginiu chronometru. Taip užtikrinant, kad keleivis visada galėtų sekti visą pagrindinę informaciją.

Cookies.

This website uses cookies. By continuing to use this website, you agree to the storage and use of cookies in your device.